درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 15:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11715صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 7 تیر 1393 - 04:50
گوگل حذف داده ها از موتورهای جستجو را شروع می کند
در حکم دادگاه آمده است که نگرانی ها درباره سانسور آنلاین رو به افزایش است و اینکه جستجوی اینترنتی در کشورهای مختلف به چه نحو اتفاق می افتد. نگرانی هایی درباره اینکه امکان تغییر در تاریخ آنلاین افراد ممکن است بر روزنامه نگاری تحقیق اثرات مخرب داشته باشد، وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)- گوگل گفت که می خواهد مواردی را که در اروپا بر اساس قانون غیر قانونی است را از جستجوی خود حذف کند.


به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری فرانسه، گوگل در یک ایمیل که در پاسخ به خبرگزاری فرانس پرس داده است نوشته: «این هفته، ما برای حذف اطلاعات بر اساس درخواست هایی که دریافت می کنیم، اقدام خواهیم کرد.»


این شرکت اعلام کرد: «بر این اساس هر درخواستی به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار می گیرد و ما به سرعت تا جای ممکن این اقدام را به نوبت انجام می دهیم.»


نمایندگی شرکت جستجو در ایالت کالیفرنیا به منظور کار برای حفظ امنیت داده ها برای اصلاح فرآیندها و استانداردها بر اساس داده های معیار درباره مردم و آنچه بیشتر مورد علاقه مردم قرار دارد می پردازد.
یک سخنگوی گوگل اعلام کرد که 12 هزار درخواست از مردمی که جویای فراموش شدن در فضای آنلاین هستند در ماه می مطرح شده است.


گوگل شکل صفحه ای را ایجاد کرده است که به اروپایی ها اجازه می دهد حذف نتایج خودشان را درباره جستجوهای داخلی درخواست کنند.

 
در ماه می، دادگاه عدالت اروپا حکم داد که افراد حق دارند اطلاعات مربوط به خودشان را در شرایط خاص که داده ها ناصحیح یا منسوخ شده اند از جستجو حذف نمایند.

 

گوگل گفت هر درخواست به صورت فردی مورد بررسی قرار می گیرد و اینکه آیا جوابی برای آن داده شود بستگی به قوانین حاکم بر درخواست دارد.


جان سیمپسون مصرف کننده واچداگ می گوید: حذف داده ها ممکن است به سانسور تعبیر شود و ممکن است برای شهرت گوگل بد باشد.


قانون گذاری برای فراموش شدن از نگرانی رو به رشد اروپایی ها در مورد توانایی افراد برای محافظت از اطلاعات شخصی خود و مدیریت شهرت آنلاین سرچشمه گرفته است.


سخنگوی گوگل گفت: «بنا به حکم دادگاه، گوگل باید قضاوتی مشکل درباره افرادی که حق فراموش شدن دارند و مردمی که حق مطلع شدن دارند انجام دهد.»


گوگل کمیته ای از مشاوران را برای کمک به ایجاد تعادل میان آزادی اطلاعات و حقوق مردم به خدمت گرفته است و حقوق مردم وقتی که اعمال می شود که به واسطه دروغ یا اعمالی که در گذشته در اینترنت انجام داده اند تحت تاثیر قرار بگیرد.


این گروه شامل رئیس سابق گوگل، اریک اشمیت، بنیانگذار ویکی پدیا، جیمی ویلز، موسسه اخلاق اینترنتی آکسفورد، پروفسورلوسیانو فلوریدی، رئیس دانشکده حقوق لون، چگی والک، مدیر پیشین آژانس اسپانیایی حفاظت داده، جوز لویز پینار و نماینده سازمان ملل متحد در آزادی بیان، فرانک لا ریو می باشد.


پیوندها تنها در اروپا حذف شده اند، جایی که پیام در نتایج جستجو نشان داده می شود و بر اساس قوانین می توان آن را اصلاح کرد.
پیوندها تنها در اروپا حذف می شوند اما در سایر کشورها همچنان باقی می مانند.


هر لینکی که از جستجوهای گوگل در اروپا حذف می شود ممکن است به طور عادی در سایر نقاط جهان نشان داده شود.


در حکم دادگاه آمده است که نگرانی ها درباره سانسور آنلاین رو به افزایش است و اینکه جستجوی اینترنتی در کشورهای مختلف به چه نحو اتفاق می افتد. نگرانی هایی درباره اینکه امکان تغییر در تاریخ آنلاین افراد ممکن است بر روزنامه نگاری تحقیق اثرات مخرب داشته باشد، وجود دارد.


مورد برجسته دیگری که در میان این نگرانی ها وجود دارد بحث مدیریت اعتبار آنلاین است که طبق آن بسیاری از صنایع می توانند در صورتی که اعتبار آنلاین آنها خدشه دار شد، آن را از بین ببرند یا اثر آن را به حداقل برسانند.


جان سیمپسون از گروه غیر انتفاعی دیدبان مصرف کنندگان می گوید: «به رغم آنچه ادعا می شود، حق فراموش شدن برابر با سانسو نیست.»


وی ادامه داد: «این مساله به مصلحت حفظ حریم خصوصی که در عصر دیجیتال در پرده ای از ابهام قرار دارد می باشد.»


وی افزود: امیدواریم که پس از اروپا بتوانیم این حق را برای ایالات متحده امریکا و کشورهای دیگر دریافت کنیم.
 

http://www.bizcommunity.com/Article/196/544/115392.html
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد